قیمت نرم افزار حسابداری
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری پویا

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است. طرح اندیشان پویا با ارائه نرم افزار حسابداری در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری پویا ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک به شما کمک می کند، از هر زمان و مکانی امور مالی خود را مدیریت کنید.

چرا نرم افزار مالی یکپارچه پویا؟

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و نرخ بسیار مناسبی باشد، نرم افزار حسابداری پویا دقیقا همان چیزی است که میخواهید.

  • تسهیل دسترسی به اطلاعات
  • تهیه گزارش های دقیق، سریع و یکپارچه
  • سرعت بخشیدن به عملیات
  • طراحی اختصاصی براساس نیاز مشتری
  • تهیه گزارش های دلخواه

نرم افزار حسابداری پویا

قیمت نرم افزار حسابداری پویا

با پیشرفت و بزرگ شدن هر کسب و کاری، محاسبه سود و زیان و ثبت تراکنش ها و به طور کلی عملیات های حسابداری سخت تر خواهند شد و انجام و محاسبه آنها به روش سنتی دشوار خواهد بود. در اینجا نرم افزارهای حسابداری به کمک صاحبان مشاغل خواهند آمد. به همین دلیل است که بسیاری از این افراد به دنبال خرید نرم افزار حسابداری پویا هستند. قیمت نرم افزار حسابداری پویا بسته به نوع و امکانات نرم افزاری که انتخاب می کنید متفاوت است و از این قیمت ها می توانید با تماس با کارشناسان ما در طرح اندیشان پویا اطلاع پیدا کنید.

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار انبار تعدادی پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات نرم افزار مدیریت انبارداری پویا

در نرم افزار مدیریت انبارداری پویا امکانات متعددی قرار داده شده، هدف از ایجاد امکانات علاوه بر گسترش نرم افزار، پوشش فرآیندهای متفاوتی است که در انبار و گردش کالاها انجام می پذیرد تا از حجم کارهای کاربران کاسته شود و بتوانند نظارت و کنترل بیشتری روی انبار و کالاها داشته باشند. عمده ترین ویژگی های این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمت گذاری موجودی کالای انبار در زمان های دلخواه
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزارمدیریت منابع انسانی، سیستمی است که با استفاده از آن می توان نیروهای انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان به صورت دقیق مدیریت کرد. سیستم منابع انسانی در واقع بستری است که کارمندان بدون هیچ دغدغه ای ، استعدادهای خود را به کار بگیرند، در ضمن مدیران نیز می توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

یک نرم افزار منابع انسانی، با کارایی و قابلت خود می تواند تمام نیازهای مدیران منابع انسانی برآورده کنند و از طرفی کارکنان را نیز دریافته و برای افزایش رفاه حال آن ها متدهای متعددی دارد. به این شکل کارکنان از محیط و شرایط کاری خود احساس رضایت کرده و درست در جایی مشغول به فعالیت می شوند که به نیازهای روانی آن ها، درست به اندازه نیازهای مالیشان اهمیت می دهند.

هدف استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار HRM فرایند گزینش و استخدام کارمندان را با حذف کاغذبازی ها و با سرعت و دقت بیشتری انجام می دهد در نتیجه با درک استعداد آن ها، افراد را در پست های مناسب خودشان قرار می دهد. در بستر این سیستم، آموزش های اولیه به نیروی کار تازه وارد و آموزش های تکمیلی به نیروهای قدیمی ارائه و ارزیابی می گردد. کارمندان به کمک نرم افزار جامع منابع انسانی می توانند با مدیران خود تعامل نزدیکی داشته باشند، بدون اینکه حضوری در دفتر آنها حضوریابند.قیمت نرم افزراهای مدیریت منابع انسانی با توجه به دارا بودن امکانات و قابلیت هایشان متفاوت است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

بهترین نرم افزارهای برنامه دنیا در سال 2022 حضور نرم افزار شگفت انگیزی را میان خود احساس می کنند. شرکت های نرم افزاری غول های جهان، سیستم های ERP خود را دائما آپدیت می کنند و سعی دارند از هر لحاظ ارائه جدیدترین و به روزترین امکانات و قابلیت ها موقعیت پیش رو خود را در بازار جهانی حفظ کنند، همچنین در رویکردهای نوین در استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی با مفهوم تحول دیجیتال پیوند خورده و هر روزه سعی می کنند استقرار و پیاده سازی ERP را برای همه کسب و کارها ساده تر نماید.

بخش اصلی رقابت فعلی در نرم افزارهای ERP اکنون متمرکز بر حوزه سیستم های مناسب برای مجموعه های SME شکل گرفته است. ERP های سریع و ساده و سبکی که تجربه استفاده از بهروش ها و استانداردهای بین المللی را برای همه کسب و کارها ممکن می سازد. از طرفی رشد و پیشرفت در حوزه فناوری های جدیدی همچون AI هوش مصنوعی، بلاکچین و داده کاوی، زمین بازی جدیدی را در این حوزه از نرم افزارهای سازمانی تعریف کرده است.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می باشد که تمامی پروسه های درون سازمانی و برون سازمانی از تامین کنندگان تا مشتریان را شامل می شود که بخشی از نرم افزار erp است. چرخه سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل کلیه عملیات مرتبط با زنجیره تامین می باشد.

نرم افزار زنجیره تامین پویا به طیف وسیعی از ابزارهای طراحی شده برای کنترل فرآیندهای کسب و کار، انجام معاملات زنجیره ارزش و مدیریت روابط تامین کنندگان دارد. در حالی که قابلیت های متعددی در این سیستم هاوجود دارد.

ویژگی های نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

  • برنامه ریزی زنجیره تامین
  • مدیریت موجودی
  • مدیریت انبار
  • مدیریت موجودی
  • منابع استراتژیک

در نرم افزار زنجیره تامین پویا سافت می توانید تمامی امکانات مورد نیاز از جمله قابلیت انبار و کالا، قراردادهای خرید، ارزیابی تامین کنندگان، توزین و باسکول، حمل و نقل، سفارشات و خرید خارجی، برنامه ریزی خرید و تدارکات و بسیاری دیگر از قابلیت های را مشاهده کنید.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار برنامه ریزی تولید

در واژه نامه کسب کار، برنامه تولید این طور تعریف شده است: مدیریت فرایند ها در یک کسب وکار تولیدی به گونه ای که تمام منابع درگیر در عملیات تولید مانند کارکنان، مواد اولیه، دستگاه ها و در هر زمان، آماده تولید محصول نهایی باشند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید به شما کمک می کند تا: زمان تولید را به کم ترین مقدار برسانید، هزینه بهبود جریان های کاری را بکاهید، از زمان انتظار بین دو عملیات تولید کم کنید و اثربخشی فرایندهای انبار، دستگاه ها و در نهایت کارخانه را بهتر کنید.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • برنامه ریزی دقیق برای افزایش بهروری
  • برنامه ریزی منابع
  • گزارشگیری دقیق

استفاده بهینه از منابع تولید و تخصیص مناسب منابع به نیازهای تولید، موجب افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه ها می شود. پایش آنی منابع انسانی و مواد اولیه و نیز اطلاع از وضعیت تجهیزات و ماشین آلات و ، به مدیران کمک می کند تا برای بهینه سازی خطوط تولید خود، به صورت دقیق و کارآمد برنامه ریزی کنند.

دلایل نیاز به استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • سازماندهی بهتر
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش پشتیبانی مشتری
  • ردیابی موجودی کارامد

نرم افزار برنامه ریزی تولید

برنامه ریزی برای تولیدی کارآمد بسیار مهم است و در نرم افزار برنامه ریزی تولید، ابزار لازم برای این کار در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین نتایج به کارگیری چنین سیستمی در سازمان، انجام شدن به هنگام سفارش های مشتریان کسب و کار است. چنانچه مقدار موجودی مواد، در دسترس بودن ایستگاه های کاری یا برنامه کاری کارکنانتان را ندانید قطعاً نخواهید توانست مشتریانتان را راضی نگه دارید. جهت دریافت دمو نرم افزار برنامه ریزی تولید با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار برنامه ریزی منابع سازی، نرم افزار برنامه ریزی تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: